top of page
  • Zdjęcie autoraMartyna

Ciuchy, ciuchy!

Ciuchy, ciuchy!

Każdy z nas (chyba) lubi nowe ubrania 😊 Zwłaszcza dziewczyny… Szukanie, wybieranie, przymierzanie… bywają męczące, ale sprawiają sporo frajdę. A gdyby tak…Mieć nowe rzeczy, bez wydania ani złotówki? Słyszeliście pewnie o wymianach ciuchowych. O co chodzi? Idziemy na imprezę, pod pachę zabieramy z naszej szafy fajne, ale nieużywane przez nas ciuchy (ja korzystam z zasady, że jeśli czegoś nie założyłam ponad rok, to znaczy, że już nigdy nie założę).

Ciuchy podlegające wymianie trafiają zwykle na jedno miejsce i w tym momencie zaczyna się najfajniejsze 😊 Możemy wygrzebać sobie z tego miejsca perełki dla siebie! Ilość rzeczy, które możemy zabrać ze wspólnej puli zależy od regulaminu ustalonego przez organizatora. Warto się z nim zapoznać. Nożyczki wybrały się ostatnio na wymianę, podczas której można było zabrać dokładnie tyle rzeczy, ile się przyniosło (ilościowo) – każdy uczestnik dostawał „bilecik” ze stosowną cyferką. I wiecie co? Choć sądziłam, że najbardziej mi zależy na upłynnieniu super rzeczy, których nie używam i może, ewentualnie znalezieniu czegoś super dla siebie, to ledwo (!) zmieściłam się w limicie! Sama nie wiem jak to możliwe! Byłam zachwycona 😊 Mogę dodać, że brałam tylko takie rzeczy, których byłam na 100% pewna. Wszystkie „a może”, „w sumie fajne” zostały na miejscu. Jak znaleźć taką imprezę? Najprościej – na Facebooku. Zapytaj w swojej lokalnej grupie, sprawdź w okolicznych miejscach osiedlowej aktywności społecznej/ domach kultury lub… pomyśl o organizacji takiego wydarzenia np. wśród znajomych! Czym ryzykujesz? Zasadniczo tylko tym, że nie zgarniesz niczego dla siebie (nie Twój rozmiar/gust), ale mając tę świadomość można się wyłącznie ucieszyć 😊

Pamiętajcie, że Nożyczki – pracownia artystyczna chętnie pomoże Wam przerobić, zmniejszyć, czy nareperować ciuchy w ramach poprawek krawieckich. Jeśli potrzebujecie pomocy – piszcie 😊


A jak wybierać ciuchy żeby dało się je dopasować?

O tym już niedługo :)

Szaliczek złowiony pod czas wymiany ciuchowej idealnie pasuje do mojej Nożyczkowej czapki!

 

16 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page